Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Vacker dag

Av Lillis - 14 december 2010 11:29

  En mycket vacker vinterdag med sol, -8 grader tyckte att det var väldigt skönt när jag var på min promenad. När jag ändå var ute och gick så fortsatte jag ner på stan, och nu märks det att julen närmar sig med storm steg.

Folk springer som yra höns ut och in i affärerna och handlar för glatta livet.

Är så glad att jag har det mästa avklarat, gillar inte att trängas med massa folk tycker att det är jobbigt.

Nu på eftermiddagen ska jag väl ta några varv med stickorna

En Bra tisdag till er alla     

 
 
Cina

Cina

14 december 2010 12:10

Solen kom o försvann här hos mig.
Kallt som tusan tycker jag.
Ja stickade igår så idag kan jag inte röra min höger arm FAN så ont det gör.
Har smörjt med Zoon hoppas det går över.

Ha en fin dag.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

14 december 2010 12:25

TUSEN TUSEN TACK för JULKORTET som kom på posten idag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

14 december 2010 15:08

då är vi lika, jag gillar inte heller att gå och trängas i affärer, jag är klar med mina julklappsinköp :)
ha en fortsatt trevlig dag vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Love

14 december 2010 18:45

Hej vännen!
Vet inte vad som hänt mig i år men julklappar är inte köpta långt mindre julmaten. Vi har lovat Elinor att handla den för som sjuk och arbetslös finns det inte mycket pengar och med fyra barn behövs vartenda öre. Jag har i alla fall kommit så långt så att jag vet vad alla ska få.
Åker till Marieberg tidigt när dom öppnar en dag och sätter skyddslappar på så jag tror att det bara är jag som sakta flanerar och handlar. Har som tur är inte anlag för att bli stressad så.
Gaius ska få en fin fäll att ligga på och katterna nya leksaker och godis.
Leif har fixat middagen nu så jag har bara att gå ner och sätta mig så skönt. Ha en skön kväll.
Tycker det går fort med din stickning.
Kram på dig.
Love.

 
Anita

Anita

14 december 2010 19:04

Tack för hälsningen vännen !!!
Jag håller med dig om att det är träligt att trängas i affärerna ... I morgon skall jag åka in till Jönköping och inhandla några saker. Julklapparna är klara så gott som. Skall köpa en sak till min själv i morgon tänkte jag men om det berättar jag nog i bloggen en annan dag.
Stor kram vännen !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

14 december 2010 20:46

Vilken fin vinterbild du tagit. Är så glad över att vi inte har några julklappar. Köper det jag vill ha själv, då får jag det jag önskar mig :)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

14 december 2010 22:26

Fina bilder, det skall ju bli mera snö

http://bloggplatsen, se

 
Lena

Lena

14 december 2010 22:39

Vad skönt att du har det mesta klart,det är inte roligt att vara ute och trängas i julhandeln.Nu kan du luta dig tillbaka med stickningen och vänta på tomten fniss:)
Sov gott!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

14 december 2010 23:55

Här är det bitande kyla, så ingen snö är att hoppas på, men det kan vända snabbt. Fina vinterfoton, snart är du en proffs fotograf. Så fin din halsduk blir och långt har du kommit redan.
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

15 december 2010 10:23

godmorgon vännen - önskar dig en fin dag
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Sussi

Sussi

15 december 2010 10:27

Normalt gillar inte jag heller att trängas men i år har vi en julklapp kvar att köpa så det blir till att köa. Vi har ännu inte kommit på vad vi vill köpa!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards