Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2010

Av Lillis - 7 december 2010 11:11

           I dag så är det lite kallare igen -8 grader.

 Kna berätta att jag hade en supertrevlig stund i hop med min bästis från skoltiden i går. Många skratt blev det och mycket prat, och fick väl även klart för mig att jag inte var någon duvunge precis, men det är ju historia nu.

 Har varit ner på stan skulle köpa garn var så sugen på att börja sticka igen, då har garnaffären upphört, vad grinig jag blir. Får väl ta mig ut till Torshälla någon dag och köpa garn

 När jag ändå var på stan så Gick jag in på Apoteket har åkt på magkatarr så jag var tvungen att ha något för detta så det blev Omeprazol ratiopharm får hoppas att dom är bra

En bra och skön dag till er alla

Av Lillis - 6 december 2010 10:49

 Och dagarne rullar på som bara den.

 I dag så har vi -2 grader så skönt. Anita och jag har varit ute på en tidig morgon promenad, både hon och jag är ju morgon människor så då passar det bra att gå ut och även få sällskap lite över 1 timme var vi ute, sedan fortsatte vi hem till henne och fikade med färska frallor så gott det var efter promenaden.

Efter lunch så ska jag träffa min bästis som jag hade under skoltiden, kul att träffas och prata gammla minnen från förr. Det är inte så ofta vi träffas men nu har vi entligen kommit till skott.

 En bra dag till er alla       

Av Lillis - 5 december 2010 11:14

  

       EN BRA OCH SKÖN 2:A ADVENT ÖNSKAR JAG ER ALLA

Av Lillis - 4 december 2010 11:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lillis - 3 december 2010 07:19

      I dag så är det mildare ute bara -7 grader.

 I går( torsdag ) så hjälpte jag Karin att flyttstäda ur hennes lägenhet, så i går kväll så var jag helt slut i kroppen skulle titta på Robinson men av någon konstig anledning så somnade jag framför Tv:n och det händer nästan aldrig.

Så i dag så har jag träningsvärk som heter duga, men det är bara att bita ihop

och ta nya tag och gå vidare och göra det bästa av denna fredag.

 Ska försöka att ta mig ut under dagen och handla hem lite

Önskar er alla en bra fredag

Av Lillis - 1 december 2010 12:10

 Burr sa Kasper när han såg en naken häst, - 14 grader på morgonen.

Det var bara att sätta på sig långkallsingar och mössa, varma kläder och gå ut på en promenad, var ute en timme och gick det ända jag frös om så var det näsan.

Var ganska så svettig när jag kom in igen.

Blev så sugen på Janssons Frestelse så det ska jag ta och göra en till kvällen

 I kväll så ska jag följa med våra bönder och se hur det går för dom, tycker det här omgången är ganska så tråkig men jag måste kolla i alla fall

 Snuttan och jag önskar er alla en bra dag  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards