Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Regn!

Av Lillis - 16 januari 2011 11:39

 En regnig söndag har vi, varit ute en sväng och gått, det är moddigt blött och halt,

men varmt och skönt var det.

 I går kväll så var jag bortbjuden på mat till en god vän, vi tittade även på

Stjärnorna på slottet. Så en riktig trevlig lördagskväll hade jag med god mat.

I dag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men alltid så blir det väl något

Önskar er alla en bra söndag

 
 
Malin

Malin

16 januari 2011 13:58

Ja här i västerås där jag nu e kommer det också ner nått rengliknande :/ ... Önskar dig en fin söndag! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

16 januari 2011 14:12

Även här hos mig regnar det och är grått o trist!
Om solen ändå kunde titta fram.
Men snön smälter ju iallafall.
Ha en fortsatt fin söndag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

16 januari 2011 15:43

Här regnar det inte precis, men är töväder.
Bättre än kyla iaf.
Har varit ute och gått ca 1 timme, riktigt skönt att röra på sig mellanåt.
Min dotter gjorde mig sällskap så vi småpratade om *ditt och datt* under tiden.
Riktigt trevligt.

Ha en fortsatt trevlig helg.

Tass
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Glimz

Glimz

16 januari 2011 16:01

Ååå du har också regn hos dig. Här regnar det så fint så fint. Tänk vad illa det blir för många om det nu fryser på också, aj aj aj vad många det är som halkar å gör sig illa :( Mysig kväll du hade =D En härlig söndag till dig vännen!
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Vicke

Vicke

16 januari 2011 16:11

Då har du haft en fin helg ser jag

http://animeraigimp.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

16 januari 2011 18:38

Det var Stjärnorna på slottet som gällde här också och jag tycker det är ett bra program. Ikväll är det Solsidan och det har jag sett fram emot länge.
Ha det gott, hur vädret än är ... Vänskap värmer vännen !!!
Stor kram från mej !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

16 januari 2011 19:16

Så vårfint du har på bloggen, jättesnyggt!
Halt och töväder här idag liksom hos dej.
Jag ska titta på solsidan ikväll och sen kanske jag ser någon film innan jag kryper ner under täcket.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

16 januari 2011 19:22

Hej Lillis!
Det är bara jag,CAlam,som tittar in,,ja det är sant,igen,

Varit torka här,men nu är jag på gång igen,med bloggandet alltså,

Ska lägga in lite mer nya kort,men det krånglade idag,fick bara med ngr till slut.

Ja,vädret är som det är,och bidrar med att man kan skriva ngt om man lider brist på övrig skrivfantasi,*L*
Riktigt blött här,blir ju så halt och om det nu fryser,vilket de varnar för,,DÅ ska man passa sig

Ja,här var det lugnt igår-lörd,bara "var",har ett lite större behov av det just nu,så jag gör bara preic det jag känner för
Lyssnar på kroppen,som sig bör

Christer ska till ortopeden,ev höftop,hoppas verkligen han får det,sån värk
så det är en spänannde dag imorron,

Hoppas vi ses snart här igen,,
Titta gärna in hos mej,nu kommer jag att rattla ner ngr rader igen*L*

Carpediem!!

Kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

16 januari 2011 19:22

Grå söndag här också hoppas att vi snart har barmark!
Solsidan blir det nu för mig på TV
Ha det bra

http://yvonne.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

16 januari 2011 19:32

vilken fin header du har nu, riktigt vårlikt, hittade du på nåogt särskilt idag då
ha det gott vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Love

Love

16 januari 2011 20:26

Vilken fin sida du har nu. Lugn och vacker.
Här är det snorhalt ute så på kvällen går jag inte ut med Gajus med risk för benbryta.
Vet du att det är tulpanens dag i dag men här kommer jag ju inte till affären just nu när inte Leif är hemma. Storhandlar en gång i veckan med min vän Ingrid.
Orkar inte skriva i bloggen i kväll trött efter helgen men haft det bra. Skriver i morgon då jag ska vara hemma.
Ta det försiktigt när du är på promenad.
Kram
Love.

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

17 januari 2011 07:54

Jodå jag ska ta en bild sen på den lille hihi!
Önskar dig en bra Måndag vännen!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards