Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Fredag!

Av Lillis - 21 januari 2011 12:22

 Under morgonen har jag farit runt med snabeldraken och kan nog säga att det behövdes.

 Har varit ner på stan och uträttat lite saker som jag var tvungen att göra.

 Träffade några som jag arbetat tillsammans med och inte sätt på väldigt länge, vi stog och pratade en bra stund och hade trevligt.

Passade på att köpa med mig Kina mat hem, tycker att det är så gott, sen är det skönt att slippa göra i ordning mat

I kväll så ska jag boka mig framför Tv:n och titta på Let's dance ska bli kul och se hur det går för dom

En fortsatt bra fredag önskar jag er


 
 
ansepanse

ansepanse

21 januari 2011 13:52

låter gott med kina-mat, jo ikväll blir den let's dance :)
Sv: det blir nog ett mail ivägskickat till dig imorgon
ha en fin fredagkväll vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

21 januari 2011 15:38

Så duktig du varit idag :) Hoppas du får en trevlig kväll och en lika trevlig helg :) Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

21 januari 2011 16:25

Kommit från Västerås..från en begravning och är nu en "kortis" på årby...inan jag åker vidare med Samira, mitt barnbarn till Kolsva.
Kommer nog ocksåatt titta på Lets dance..i kväll. Kul att se hur det går för dem..
Kram på dej!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

21 januari 2011 16:58

Hoppas du får en trevlig kväll framför TVn, blir samma program även här.
Kramelikram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

21 januari 2011 17:17

Det blir lets´dance även här hos mej ikväll,ett trevligt program tycker jag.

Önskar dej en trevlig kväll!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

21 januari 2011 19:16

Hej Lillis!
Åhh,visst är det trevligt att träffa gamla vänner ,har jag oxå gjort på senare tid,vi har både fikat o pratat i telefon,,berikande,

Hmm,så du fick fart på din snabeldrake du oxå,,här med,men mng avbrott för ryggens skull,Chr kan ju ej heller så bra,med sin onda höft,men det kunde ej bli värre än innan,ja dammigt alltså *L*

Kinamat är såååå gott,älskar det,
Ja,här blir det Let´s Dance oxå,,laddar för det nu

ha en bra kväll,ses igen
Kram Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

21 januari 2011 20:54

Lets dance är det här med. Dessutom väntar jag på en ost och skinkpaj som står i ugnen. Fredagsmys :)

Kina blev det för mig på lunchen. Nu med nya jobbet får man många goda luncher då vi går ut och äter varje dag..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

21 januari 2011 23:42

Isch för snabeldrake, tyvärr är den ett nödvändigt ont *aj* ;) Härligt fredag till dig vännen =)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

22 januari 2011 08:41

Hoppas du haft en bra fredagkväll och får en lika mysig lördag. Jag har kört dammsugaren precis som du. Det var skönt att hänga ut mattorna det kännas friskt efteråt.
Stora kramen från mig !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards