Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

En blunder!

Av Lillis - 23 januari 2011 11:14

Jag ber om ursäkt för gårdagens inlägg som blev lite fel.

Det är tur att man har barn som kommer ihåg bättre än vad jag själv gör.

Nicko var en hund som tog hela mitt hjärta med storm, så när han gick bort så skaffade vi Cilla en Schäfer tik och det var hon jag inte kunde ta med mig när jag flyttade till lägenhet.

Kan berätta att jag alltid haft hund, tänkte skaffa mig en hund när jag blev pensionär, men så fick jag ju Snuttan för 8 år sedan av Peter och en katt kan ju vara själv för då arbetade jag fortfarande. Tyvärr så gillar inte Snuttan  hundar och det är jag väldigt ledsen för

 Ett kort på Cilla så ni får se hur hon såg ut

En bra söndag till er  

 
 
Cina

Cina

23 januari 2011 16:03

Jaha den här hunden har jag iallafall träffat om det nu är Cilla. Kommer även ihåg att ni höll på med golvet i köket när jag var hem till dig!

Nu snöar det här hos mig!

Ha en fin em/kväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

23 januari 2011 18:39

Så kan det bli.
Cilla är också en fin hund.
Du har det säkert jätte gott med din goa katt.
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

23 januari 2011 20:59

man kan ju inte komma ihåg allt jämt heller, Cilla är en jättefin hund också
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

23 januari 2011 21:09

De var en fin schäfer, jag har också haft 2 av den sorten. Växte upp med en så schäfer har alltid varit en favoritras för mig men nu är ju så klart Kajsa min lilla älskling. Tack för att du håller tummarna kan behöva det. Kramizar från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
Monica

Monica

23 januari 2011 21:21

Schäfrar är vackra hundar, dom ser så stiliga ut på något vis. Min svåger och svägerska hade en schäferhane,världens keligaste hund som tyvärr är borta sen drygt ett år.Åldern tog ut sin rätt....

GOD NATT!

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

23 januari 2011 21:50

Sv:tack för att du tänker på mig, sitter här med gipsad arm och försöker blogga :) handen är ganska svullen
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

24 januari 2011 00:07

Det är inte så lätt att komma i håg något som var trist och som man vill förtränga. Känner igen det där när barnen rättar både det ena och det andra som inte är rätt :D
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
irja

irja

24 januari 2011 03:08

Kära Lillis !!!
SÅ söt och fin hon är.... Det är männskligt att fela,,, har man haft många hundar och andra djur så är det lätt att man blandar ihop namnen, hur gör de i familjerna anorlunda med så många barn kommer det alltid ihåg vad de heter, har nog svårt med våra fem barnen och 11 barnbarnen och barnbarnsbarnen och hundarna man har och haft i livet... Kära vännen det är helt OKEJ....att fela, och det går ju att rätta till felet.....
Vakna till en underbar vecka och skön måndag... Kram IA.....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

L

24 januari 2011 17:56

Vad fin hon är, lilla raringen! :-) Nicko är också fin. Inte hela världen att du råkade blanda ihop det där :-P Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards