Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Tvättstugan!

Av Lillis - 24 januari 2011 11:34

 Nu på morgonen har jag haft ett motionspass upp ner i tvättstugan, så nu är tvätten avklarad för denna gång.

Gick ut och köpte Solrosfrön till änderna och gick ner till Stadsparken och matade dom, men jag måste säga att jag tycker det är lite läskigt när dom är överallt och även nafsar i byxorna. Skulle väl inte mata dom när jag tycker att det är så obhagligt, men jag tycker så synd om dom,

När det var avklarat så gick jag en promenad

Till lunch så ska jag göra i ordning stekt salt sill och löksås, det har längtat efter.

 I kväll så blir det att titta på Tv det är mycket bra program på måndagarna

   Kommer några klick bilder på änderna, håll till godo

                         En bra dag till er alla         

 
 
Malin

Malin

24 januari 2011 14:43

Önskar dig en fin start på veckan:) Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

24 januari 2011 15:27

an behjärtansvärd insats du gör när du matar änderna, visst är det synd om dem nu på vintern, vad är det du tittar på på måndagarna, jag ser gärna på familjen annorlunda
Sv: det fungerar någorlunda, det är inte lätt man vardagssysslorna när ena armen är gipsad
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Lena

Lena

24 januari 2011 15:48

Så snällt av dig att mata änderna.Jättefina bilder.Den maten du ska äta idag är super gott.Jag tror jag kommer över en sväng:)
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

agge

24 januari 2011 16:43

jag tycker inte heller om när fåglar kommer för nära...

kram

 
Yvonne R

Yvonne R

24 januari 2011 17:56

Jo kanske lite otäckt när dom är så många och närgångna :)
Fina kort iallafall.
Kram

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Calma

Calma

24 januari 2011 18:07

Hej Lillis!
Du är för rar mot änderna,,förstår de flockas kring dej,du är xtra populär,denna vintern
Här matar vi fåglarna,,det ska alltid finnas frö i stugorna,skulle vilja ta in alla vilda djur o ge dom mat,,,,snart får de lättare att hitta mat,,men mng har oxå strykit med,usch..

Stekt sill o löksås,sååååååååååå gott det bara är,mumsigt värre,får det nog bli snart

Nej,ingen körövning,kände mej ej på topp,så det blev lite strykning av dukar o sen är det bra för ikväll,
Simhallen får oxå vänta med besök,imorgon,till imorgon troligen,

Nu ska jag bara vara,kolla runt lite,

Ha det bäst
Kram från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

24 januari 2011 19:22

Jag har också tvättat men inte matat änder. Du är snäll som tänker på dem ...
Nu skall jag dra mig till soffan med min huvudvärk.
Kramen till dig vännen !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

24 januari 2011 19:31

Men hallå Lillis, varför skulle jag ta illa upp? Det är ju en lek =) Vi du inte, då behöver du inte *s* En underbar fortsatt måndag.
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

24 januari 2011 20:09

Det är inte precis något fint bordsskick dom har. Lite ivriga och alla på en gång så det blir lite obehagligt. Men det är superbra av dig att du matar dom. Solrosfrön är rätt så bra för dom kan du kasta en bit ifrån..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

25 januari 2011 00:14

Jag tycker också att det är roligt att mata fåglar och djur, beror det på åldern tro ? :D
Fråga i affären om dom har något bröd som skall slängas, det älskar dom.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

25 januari 2011 16:48

Usch att du törs gå så nära dom. Tänk om dom biter dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards