Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Lillis - 4 mars 2011 11:32

                Och veckorna försvinner som en avlöning.

                Kan berätta att just nu så regnar det hos mig och det är ju en fördel för

                då försvinner snön.

                        ********************************

                Har varit ner en sväng på stan och då passade jag på att handla hem lite

                mat till helgen och annat smått och gott, magen måste ju få sitt.

                                    ****************************

                Flickan på tavlan som jag visade i går, det var jag och jag var 7 år när

                han målade den.

                Någon undrade om min pappas namn, B. Arlemar hette han. Ni undrade

               oxå om jag kunde måla, men den talangen har jag inte fått.

                           ***************************

                I kväll så ska jag fortsätta att titta på Let's dance och hoppas att min

                favoriter får fortsätta att dansa.

                          En bra och mysig fredag önskar jag er


       

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards