Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Lillis - 8 mars 2011 11:47

   En solig dag har vi och det ser så skönt ut när man är inne, men när jag kom ut

   så blåste det av bara sjutton.

   När jag kom hem så låg det ett kort innanför dörren, och jag vill gärna dela med

   mig av texten som stod på kortet. Klickbild  


                                     Tack för att du finns


                             Jag är så tacksam för

                             att jag fått möta dig.

                             För du är speciell

                             och värdefull för mig.


                             Det som gör dig unik

                             finns i ditt sätt att vara,

                             din styrka och ditt mod

                             och allt du kan klara.


                             Den kärlek som du ger

                             i omtanke om andra

                             ger lärdom om hur vi

                             ska vara mot varandra.


                             Du är en sån person

                             man lätt kan hålla kär.

                             Så tcka för att du finns

                             just sådan som du är.


Kan berätta att detta kort värmde och det kom allt en liten tår

 En bra och skön dag åt er alla







Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards