Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under april 2011

Av Lillis - 21 april 2011 11:27

                            Tack Lena för denna fina Påskhälsning  

 Vilken vacker Skärtorsdag vi har med strålande sol, varmt och skönt är det oxå,

 vad kan man mer begära.

 Har varit ute och gått min vanliga runda, och när jag kom hem så åkte snabeldraken

 fram och fick göra lite nytta så nu ser det skapligt ut ett tag.

 På eftermiddagen så ska Siv och jag träffas, vi ska gå på After Work och ta ett

 glas vin, prata och titta på folk och efter det så är det kvasten och Blåkulla

 som gäller

     ÖNSKAR ER ALLA EN GLAD PÅSK

Av Lillis - 20 april 2011 11:33

                             Tack Monica för det fina påskkortet.   Har varit till frissan och klippt mig måste ju se skaplig ut i morgon när

  jag ska till Blåkulla och jag hoppas att jag får träffa er där.

  När jag ändå var på stan så gick jag och letade efter långbyxor och hittade

  ett par som satt skapligt på mig så det var bara att slå till och köpa dom.

  I dag så känns ryggen bättre, funderar på om jag ska våga ta fram snabeldraken

  och köra ett varv för det behövs verkligen eller om jag ska vänta tills i morgon

  så ryggen får vila lite till

    En skön onsdag till er all

Av Lillis - 19 april 2011 11:37

                              Tack Malin för det fina Påskkortet   Ännu en vacker dag med sol och så varmt och skönt ute.

  Har varit och handlat hem det mesta till  Påsken i matväg, så

  nu är det bara några små saker kvar, så det får bli en annan

  dag.

  Måste nog ta det lugnt resten av dagen, vaknade i morse och

  hade ont i ryggen.

  Läste i tidningen i morse att omkring 70000 vår blommor

  ska planteras ut runtom i E-tuna, det är så himla fint där

  blommorna är på plats. Så nu får man hoppas att blommorna

  får sitta kvar och sprida lite glädje

En skön dag till er alla

SOL

Av Lillis - 18 april 2011 11:48

 Kan först säga att ni som vill ha Påskkortet, kan ta det från inlägget i går för nu funkar det.

 Började min måndag med att springa upp och ner i tvättstugan, men det är skönt när tvätten är klar.

 Har städat av balkongen så man kan vara där ute, slit och släp sen ner i källaren

 och hämtade balkongmöblerna. För er som inte vet så bor jag på tredje våningen och det finns ingen hiss så då förstår ni att jag får motion

Även i dag så har vi en vacker och solig dag, var så himla varmt och skönt ute.

På eftermiddagen så kommer mitt barnbarn Maria hem till mig blir så kul

 Önskar er alla en bra måndag      

Av Lillis - 17 april 2011 10:38

     Sätter in en liten påskgåva till er mina vänner, du får gärna

     ta med dig bilden om du vill. Höger klicka och spara  


         I dag har vi soligt och fint, har varit uye på en promenad

         och det var så skönt

         Efter lunch så ska jag ta min cykel och åka ut en sväng i det vackra

         vädret det gäller att ta vara på dagen

   Ha det bäst min vänner så hörs vi i morgon

Av Lillis - 16 april 2011 11:50

                  Tack för dom fina korten  

      


     Även i dag så har vi en vacker dag, men kan inte förstå att det ska blåsa

     så kalla vindar. Jag trodde att vi skulle få en varm och skön dag men man kan

     inte få allt.

    På eftermiddagen så kommer Rita hem till mig och det ska bli kul att träffas

    och prata lite skit.

    Har inget mer att skriva om så jag slutar mitt inlägg för i dag

        Ha en bra lördag och var rädda om er

Av Lillis - 15 april 2011 11:53

   Veckorna går lika fort som vindens hastighet.

   Även i dag så har vi sol, men det blåser lite kyliga vindar.

   Har varit ute och gått en sväng och passade även på att

   handla hem lite mat till helgen.

   Mina småfiskar har fått Påsk snyggt i sitt lilla akvarium

   så nu kan dom simma lugnt ett tag till

   I går på eftermiddagen när jag skulle börja att sätta upp

   gardinerna som jag tjatat om så länge så kom Hasse över,

   men så småningom så fick jag äntligen upp dom och så här

   ser dom ut

          En bra och mysig fredag önskar jag er  

Av Lillis - 14 april 2011 14:10

   En underbar vårdag med sol och varmt och skönt är det.

   Har varit ner på stan och hämtat mina gardiner som hade kommit

   så i morgon så får ni se dom på bild.

   Träffade min dotter Carina på stn som var ledig i dag, så hon var

    med mig hem, så nu har vi varit tillsammans i flera timmar och det

    är trevligt och mysigt

    Nu har dom planterat ut massa blommor på stan och i Stadsparken

    och det är så fint.

         En bra dag till er alla      

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards