Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Lillis - 14 maj 2011 11:10

 En trevlig och mysig kväll var det i går, cyklade först hem Rita där jag blev bjuden

 på ett glas vin, vi satt och pratade en stund Kl:18,30 skulle vi vara på

 Papas Tapas. Kameran hade jag med mig och den låga så fint i min väska hela kvällen.

 Vi började med att beställa en en flaska rött, för er som inte vet så är det små rätter som vi beställde..

Nu beställde vi Vitlök och chilemarinerade tigerräkor som halstras i sitt skal och så är det en klick Aioli till,( 4tigerräkor är det)

Därefter så blev det två stycken små oxfilespett som serveras med klyftpotatis och Aioli.

Vi slutade med Ostgratinerade Nachoship med het köttfärssås, lök, tomater, jalapeno,

serveras med mild vilökssås och en het salsa.

Fast detta är små rätter så blir man mätt.

Sen tog vi våra cyklar och cyklade hem till mig och drack kaffe och fortsatte att prata

   ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN HELG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards