Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under maj 2011

Av Lillis - 12 maj 2011 12:04

      Tidigt i morse så blev jag väckt av åskan och vilka smällar det var

       och det regnade oxå. Gillar inte åskan tycker att det är så obehagligt

       Men när jag kom ut och skulle gå min promenad så luktade det så gott

       efter regnet.

       När jag kom ner till Stadsparken så fick jag se att det stog massa folk

       och tittade på något så nyfiken som jag är så gick jag fram och tittade

       då var det andmamman som var ute och knallade med sina ungar, men då

       fick jag inte fram kameran till räckligt snabbt

       Men ni får se lite andra kort från Stadsparken.

       Slutar mitt inlägg med några kloka ord

        Ett ord, ett ögonkast, ja till och med

        tystnaden förråder den. .....

        EN BRA DAG TILL ER MINA VÄNNER        


Av Lillis - 11 maj 2011 11:53

                  Tack Maria för denna fina gåva  

 Lite svalare är det allt i dag men så vackert och skönt ute.

I morse så blev jag så irriterad fick ingen morgontidning, är ju så van att läsa

min tidning och dricka mitt morgonkaffe, men det fick gå i alla fall.

Nu har änderna i Stadsparken fått ungar jag försökte att gå närma för att ta

en bild men då blev mamman så arg. Gick tillbaka lite senare och då var dom i vattnet, ungarna kanske inte syns så bra på bilden   När jag var ute så köpte jag med mig Jordgubbar hem så på eftermiddagen

  så blir det glass och Jordgubbar

   EN BRA OCH FIN DAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 10 maj 2011 11:53

       Under morgonen så snabeldraken fått kommit fram och gjort

        lite nytta för sig och resultatet blev ju ganska så bra.

        Har varit ut och tagit en promenad, på hemvägen så köpte jag

        en glass och gick och satte mig på en bänk i Stadsparken och

        tittade på allt det vackra som finns, kameran låg kvar hemma.

        Nu ska jag göra i ordning lite lunch åt mig, sen blir det att gå

        ut igen och ta vara på denna sköna dag.

        Visar ett kort som ja tog i Lördags när jag var på väg till

        Rothoffsparken

EN BRA OCH SKÖN DAG TILL ER ALLA  

Av Lillis - 9 maj 2011 12:52

             Även i dag har vi en solig och fin dag.

             Nu blev det äntligen dax att träffa Greta så nu har vi

             tillbringat några trevliga timmar tillsammans, vi började

             med att gå och sätta oss på en uteservering och fikade.

             Därefter så gick vi runt i en del affärer och tittade.

             Slutade våran dag tillsammans med att vi gick och åt

              Kina mat,satt och pratade minnen från våran arbetsplats,

              och det var så mysigt och roligt att träffa henne igen

               ÖNSKAR ER ALLA EN FORTSATT BRA DAG

Av Lillis - 8 maj 2011 14:46

         Soligt och fint väder, vad kan man mer begära.

         Tagit en cykeltur ut till Vilsta som är en stor Camping

          och badplats här i stan. Min dotter Carina och hennes

         sambo har sin Husvagn där, så jag blev bjuden på mat

         och har setat och solat min bleka lekamen där, så härligt

         men vad solen tar det brinner i skinnet, konstigt att man

         aldrig lär sig att ta det lugnt med solen.

         På väg ut till Vilsta så to jag detta foto

         En fortsatt bra dag till er alla  

Av Lillis - 7 maj 2011 12:14

    En solig och vacker lördag har vi, varmt och skönt är det

    så härligt.

    Tog en promenad till Rothoffsparken och tittade på alla

    fina blommor som kommit upp och mera kommer det längre

    fram, det är så skönt och rogivande att gå där.

    Sedan har jag även tittat på en liten del av motorcykel

    paraden som går genom Eskilstuna, mycket pengar som

    rullar på gatorna.

    Sätter in några klickbilder från Rothoffsparken              

 EN BRA OCH SKÖN LÖRDAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 6 maj 2011 11:30

                       I dag så råder det total bloggtorka här hos mig.

                        Men vill i allafall önska er alla en bra Fredag.      

Av Lillis - 5 maj 2011 11:59

    Tidigt i morse så hade vi någon -grad här. Då kom jag på att jag

    glömt att ta in pelargonerna i går kväll, men dom stog på balkong

    bordet intill väggen , så nu är det bara att hoppas att dom klarar

    sig.   I dag så är det lite varmare och skönare.

  När jag var ute och gick så gick jag förbi en Pizzeria på hemvägen

  så blev jag så sugen, jag gick in en beställde en Vikingkebab och

  tog med mig hem, så gott det var och lite onyttig får man vara

  ibland   ÖNSKAR ALLA MINA BLOGGVÄNNER OCH ER ANDRA EN BRA DAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards