Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Lillis - 1 juni 2011 11:32

           Sol och moln i en salig blandning och i dag så var det lite kallare igen.

           I går när jag var hem och grattade Hasse så fick jag rabarber med mig

           hem så nu har jag gjort en rabarberpaj. Det var någon som undrade vem

           Hasse är, han var gift med min bästa väninna som gick bort för ett antal

           år sedan.   Måste få dela min glädje med er, mitt barnbarn Maria har fått fast jobb

  på något som heter Exchange Finans och som öppnar under denna månad

  och nu är hon på utbildning i Stockholm i 14 dagar, hon har jobbat extra i

  en tobaksaffär enda sedan hon gick i skolan plus att hon utbildade sig till

  frissa och jobbade med det ett tag

  Är så himla lycklig för hennes skull.

  Tog denna bild när jag cyklade hem till Hasse han bor i ett område som heter

  Vallhalla

    EN BRA DAG MIN  VÄNNER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards