Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juni 2011

Av Lillis - 23 juni 2011 11:49

                  TACK CINA FÖR DENNA FINA MIDSOMMARHÄLSNING  

Sol

Av Lillis - 22 juni 2011 12:01

     Solen är framme och varmt och skönt är det ute, så härligt.   Har farit runt som ett skållat troll och

    försökt att svabba av det värsta till midsommar och lite bättre blev det allt och

    skönt när det är gjort.

    I går på eftermiddagen öppnade himlen sig och regnet bara vräkte ner och även

    Tor var ure med sina bockar och dundrade på.

     Förra onsdagen så började jag och titta på ett program på 5:an som börjar

     kl:22 som heter Celebrite rehab handlar om kändisar och deras missbruk och

     det var så beklämmande att se och i kväll så får man se när dom ska börja

     avgiftas och även se hur dom reagerar, ska bli intressant och se

       EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 21 juni 2011 11:22

     Känner mig smått irriterad idag, vi fick ju en lapp att vi skulle börja på

     att plocka bort från balkongen för dom skulle börja måla i går, och inte

     sjutton har dom börjat än så nu sätter jag ut mina blommor igen.

     Vad ska man säga om vädret i dag, sol och moln i en ända röra, men det

     var i alla fall väldigt skönt när jag var ute och gick, fick oxå se att dom

     planterat ut nya blommor i Stadsparken lagom till midsommar och det lyser

     ju upp och är väldigt fint

       EN BRA OCH SKÖN DAG TILL ER ALLA  

Sol

Av Lillis - 20 juni 2011 13:10

     I morse så var det grått och mulet,men under förmiddag så sken det upp

     och varmt och skönt blev det

     Nu har Greta och jag varit på stan i flera timmar, vi började våran dag

     tillsamman med att gå och fika satt och pratade en bra stund sen var det

     affärerna som gällde, köpte mig en T-shirt och det går ju alltid åt.

     När vi hade gått runt och tittat så blev det dax för lunch så det blev

     Kina mat och det smakar ju alltid gott, satt och pratade om våran

     arbetsplats, så förändrat det blivit i vården och det är synd om dom boende

     när det inte finns så mycket tid för dom längre

       EN BRA OCH SKÖN DAG TILL ER ALLA


Av Lillis - 19 juni 2011 10:09

      Denna söndag är vädret grått och trist regnet hänger i luften än så länge.

      Tänk vad ett år går fort förra året den här dan satt jag som klistrad framför

       TV:n och tittade på det vackra bröllopet mellan Victoria och  Daniel och nu kan

        dom fira sin första bröllopsdag.

       Under dagen så ska jag börja på plocka bort blommor och plasta in möblerna

       som står på balkongen, för i morgon så börjar dom måla balkongerna, kan ju

       tycka att det är lite knäppt att börja midsommar veckan, men dom bryr sig

       ju inte om vad jag tycker.

       Kan berätta att jag inte var på marknaden i går

         NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA SÖNDAG

Av Lillis - 18 juni 2011 11:30

      Sol med mörka moln som poppar upp hela tiden.

      Nu i helgen så är det Vilsta marknad den började i går

      och då var ju inte vädret det bästa. Hade nästan tänkt

      mig att cykla dit, men det är ju en bra bit att cykla

      och jag vet inte om jag törs chansa i fall det blir regn

      inte kul att komma fram som en slickad katt.

      Har i allafall varit ute på en promenad och det blåser ju

      som vanligt

      Visar några kort från Frisdagstorget

       EN BRA HELG TILL ER ALLA     GLÖM INTE VILKEN SKATT EN VANLIG DAG ÄR

Av Lillis - 17 juni 2011 11:36

     Regnet det bara öser ner och regn så långt ögat kan se.

      Var tvungen att trotsa regnet och ge mig ut för att handla hem lite mat till helgen.

       

     När jag ändå var ute så gick jag och tittade efter en ny väska, blev så

     himla rädd i går, för jag har haft en liten ryggsäck förut och då har man

     ingen koll alls på väskan.

     Nu fick jag tag på en som jag tror och hoppas att jag kommer att trivas

     med       Har inget mer att skriva om just nu, Återkommer i morgon

      EN BRA DAG OCH HELG ÖNSKAR JAG ER ALLA


Av Lillis - 16 juni 2011 13:42

     I dag så har vi varmt och skönt igen och ingen blåst att prata om.

     Dagens dubbel som jag köpte i går blev det inte ett rött öre på,

     men man måste ju chansa lite.

     Nu har Siv och jag varit på stan passade på att äta lunch, sedan

     gick vi i affärerna och tittade, när vi går där så kommer det fram

     en vakt och tar tag i mig trodde hjärtat skulle stanna och frågar om

     jag har min portmonä kvar och det hade jag, och frågar om jag inte

     läst tidningen om alla väskstölder, han berättade oxå att dom andvänder

     rakblad för att skära av remmarna.

     Efter detta så gick vi till en uteservering och tog en fika.

     Nu väntar jag på att Carina ska komma över en stund

       EN BRA DAG TILL ER ALLA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards