Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Grått väder

Av Lillis - 18 juli 2011 11:21

      Tidigt i morse så vaknade jag av att det spöregnade och nu regnar det från

       och till. Trots regnet så var jag tvungen att gå ner på stan och uträtta lite

       saker. Men fy vad klibbigt och fuktigt det är, kläderna satt nästan fast på

       kroppen när jag kom hem, inte ett dugg skönt var det.   Blir så irriterad på dessa telefonförsäljare

som ringer och ska försöka sälja saker. På den lilla stund jag varit hemma så har det

ringt 2 stycken. Jag kan inte förstå vad dom får tag på nummret för jag är med i

Nix. Till slut när dom håller på att tjata så känner jag att jag blir väldigt otrevlig.

 NU MINA BLOGGIS VÄNNER FÅR NI HA EN BRA DAG

 
 
Ninz

Ninz

18 juli 2011 12:31

Om du har lust, får du väldigt gärna putta hit lite regn :) Jag tror det har regnat två gånger här hemma :( & regn behövs för att det skall bli grönska. Telefonförsäljare är big no no. Tänk på att du måste förnya ditt nix medlemskap varje år.
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
solan

solan

18 juli 2011 14:49

Tala om att du ar med i nix och lägg på!!!!
Här regnar det non stopp i dag....synd om alla tusentals dansbandsbesökare här i Malung.
Blött att bo i tällt i dag.
Kramen

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

18 juli 2011 17:16

Regnat precis hela dagen idag och man få ha lyset på för att se. Grått o trist!
Jag snoppade av en telefonförsäljare igår och hon vart inte glad. Jag blir oxå så trött på dom!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

18 juli 2011 18:50

Ja, dessa telefonförsäljare blir man förföljd av,men vi lyfter bara telefonen och trycker på den röda luren när det är telefonnummer vi inte känner igen.

Vi har inget regn fått här sen tidig morgon och nu skiner solen.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
agge

agge

18 juli 2011 19:31

Tråkigt med försäljare...ugah......Jag gillade vödret idag jag...är ju lite knäpp. Men det blir ju lite tropisk känsla..

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

18 juli 2011 19:56

Det skulle bli lite sämre nu ett tag framöver. Det kom en rejäl skur kom precis när jag skulle gå till bilen. Taskig taming ;)

Dom är så himla irriterande ibland. Många kan ta nej som svar men en del är väldigt trögfattade.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
attis

attis

18 juli 2011 21:24

Hej vännen. Det är så fruktansvärt att sådant ska få hända. Det har varit mycket gråt. Skönt jag fick ha hundarna här under helgen så jag fick något annat att tänka på. Telefonförsäljare blir man ju galen på. Ha det gott.
Kramen

http://attisblogg.blogg.se

 
kristina

kristina

18 juli 2011 21:35

Här har det varit en mycket fin eftermiddag.
Telefonförsäljare tappar man gärna humöret på det är ju ganska synd för dom ska väl försörja sig på dettta otacksamma jobb.
Kramar till dig min vän!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

18 juli 2011 23:11

Ja både telefon försäljare och dörrförsäljare KAN man bli irreterade på :(
Det kom en telefon försäljare hit för ett par veckor sedan och försökte sälja. Han pratade om ett telefonmärke och ingav mig att det skulle vara bättre, men han lurade mig, MEN som tur var så ringde jag dagen efter och sa att dom skulle ta bort mig från det telefon märket, sagt och gjort, det gjorde dom tydligen, för jag har inget hört från dom som tur är, så ja, dörrförsäljare och telefonförsäljare ska man nog akta sig för.

Här är det oxå lite si och så med vädret

Tass på dig

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Anita

Anita

19 juli 2011 08:38

Det är bara att lägga på luren. Det gör jag för om jag skulle börja resonera med så skulle jag bara bli otrevlig. De pratar fort och är otrevliga själva tycker jag ...
Ta för vana att inte prata med dem.
Stor kram från mej, vännen

http://minplats.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

19 juli 2011 17:51

visst blir man mäkta förargad på telefonförsäljare, men jag brukar ta dem väldigt kort och säga nej rakt av
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards