Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Lillis - 24 juli 2011 10:45

      Känner en stor sorg och mina tankar går till Norge och det Norska folket

      för det hemska som hänt, en avskyvärd handling.

      En trevlig lördagskväll hade jag tillsammans med mina barnbarn Peter och

      Maria. Vi träffades hemma hos Peter, satt och pratade om dittan och dattan,

      sen beställde vi hem Pizza som vi åt och fortsatte att prata

      Tack till er båda för en mysig kväll och att ni ville att jag skulle vara med.

       I går på eftermiddagen så kom Carina och hennes Sambo hem från Kreta

      när dom kommer till Centralen i Stockholm och ska ta tåget hem så var tågen

      inställda på grund av översvämningar och det skulle sättats in buss men det

      kom ingen buss efter flera timmars väntan, till slut så var dom 4 stycken som

      dela på en taxi så dom kom hem mitt i natten

           Önskar er alla en bra söndag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards