Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juli 2011

Av Lillis - 21 juli 2011 11:16

      I bland så händer ingenting men så helt plötsligt så blir det full rulle.

      I går frammåt lunch så tittade Hasse upp och satt här någon timme,

      när han hade gått så ringde telefon då var det Lena som jag arbetat

      i hop med i många år, som undrade om jag var hemma och ville ha

      främmande och visst ville jag ha det. Det var ganska länge sedan vi

      träffades så det blev ett kärt återsende, med mycket prat och skratt,

      fick även höra lite om jobbet, kan ju säga att glad som inte arbetar i

      vården i dag.

       I dag så har vi lite regnskurar mellan varven, men det var så skönt ute.

       Har funderat på om jag ska ta lite semester från bloggen eller ej det

       återstår att se

        EN BRA TORSDAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 20 juli 2011 12:15

      Onsdagen bjuder på en skön och varm dag,det är så härligt.

      Har inte så mycket att skriva om i dag, så jag bjuder er på

      lite bilder det får bli mitt inlägg för dagen

         ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN DAG      

Sol

Av Lillis - 19 juli 2011 11:51

      Än så länge har vi sol här i stan, jag kanske inte ska ropa hej än för

      vädret hinner ju ändra sig flera gånger under dagen.

       Varit ut på en långpromenad det var så varmt och skönt nu riktigt

      härligt.

      När jag ändå var ute så passade jag på att köpa färg till håret som

      jag ska smeta i under dagen, Carina brukar ju hjälpa mig men hon har

      åkt till Kreta på semester och det är ju lite långt att åka dit för att

      få hjälp med håret, men det här ska jag fixa till.

         ÖNSKAR ER ALLA EN BRA DAG  

Av Lillis - 18 juli 2011 11:21

      Tidigt i morse så vaknade jag av att det spöregnade och nu regnar det från

       och till. Trots regnet så var jag tvungen att gå ner på stan och uträtta lite

       saker. Men fy vad klibbigt och fuktigt det är, kläderna satt nästan fast på

       kroppen när jag kom hem, inte ett dugg skönt var det.   Blir så irriterad på dessa telefonförsäljare

som ringer och ska försöka sälja saker. På den lilla stund jag varit hemma så har det

ringt 2 stycken. Jag kan inte förstå vad dom får tag på nummret för jag är med i

Nix. Till slut när dom håller på att tjata så känner jag att jag blir väldigt otrevlig.

 NU MINA BLOGGIS VÄNNER FÅR NI HA EN BRA DAG

Av Lillis - 17 juli 2011 12:03

      Under förmiddagen så var det soligt och fint men nu så börjar det

       att poppa upp lite moln, men varmt och skönt var det ute, har ju

       varit ut på min vanliga promenad och luftat lungorna lite.

       Ska göra i ordning lite mat åt mig sen tror jag att jag ska vila mig

       en stund.

       På eftermiddagen så kommer Rita över och fikar och pratar lite

       skit och det blir trevligt som alltid.

       Tack Cina för pratstunden lika kul som alltid att prata med dig

        NU FÅR NI ALLA HA EN BRA SÖNDAG, KRAM PÅ ER

Av Lillis - 16 juli 2011 11:16

       Denna lördag har vi sol och moln i en salig blandning.

       Allt går åt rätt håll, så nu är jag med i leken igen

       och det känns skönt.

       I går så sov jag i omgångar, så i dag så känner jag mig

       pigg igen.

       Har varit ut på en promenad och det var skönt att få

       komma ut igen och röra på sig, för det har jag saknat.

       Visar några kort som jag tagit utanför Klosters Kyrka.

          EN BRA OCH SKÖN HELG TILL ER ALLA      

Av Lillis - 14 juli 2011 10:51

  Gårdagen gick åt att kurera sig med alla tänkbara kurer. Drack honungsvatten, gurglade mig i saltvatten, hackade vitlök och la på mackan, smort in mig med Vicks på bröstet. Tycker att jag känner mig piggare i dag

men är väldigt hes. Men skam den som ger sig det är bara att ta nya tag igen och så finns det ju dom som har det mycket värre.

I kväll så ska jag titta på när Victoria firas på Borgholm

  EN FORTSATT BRA DAG TILL ER

Av Lillis - 13 juli 2011 11:24

      I dag så har vi sol igen, men så små kyligt i skuggan inte ett dugg skönt.

      Nu ska jag gnälla lite känner mig som en påse nötter  har huvudvärk och håller på att

     bli förkyld, men varför just nu när jag klarat mig hela vintern och det är ju

     besvärligare att bli av med förkylning under sommaren. Det är bara att

     kurera sig och ta det lugnt. Nu har jag gnällt klart för i dag

     EN BRA DAG TILL ER ALLA    

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards