Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lillis - 23 augusti 2011 14:03

      I morse när jag slog upp mina ljusblå så var det så dimmigt ute så jag såg inte

      huset mittemot, under förmiddan så lätta det och runt lunch tiden så började

      solen att skina så varmt och skönt är det.

      Började min tisdagsmorgon med tvättstugan.

      När jag var klar så gick jag ner på stan och skulle träffa Siv, vi gick runt i

      affärerna och kollade sedan gick vi och åt lunch, jag åt Black and White så gott

      det smakade. Därefter så gick vi lite till i affärerna, sedan så gick vi till en u

      uteservering och drack kaffe och fortsatte att prata

       EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 22 augusti 2011 10:34

       Och regnet vräker ner, stora

     vattenpölar över allt, får hoppas att det lättar något och kanske skiner upp,

     hoppas kan man ju alltid.

     Min helg har varit bra och skapligt väder har vi oxå haft.

     Jag har träffat Peter både lördan och söndan och det betyder mycket för mig

     att han vill umgås med sin mormor.

     Vad jag ska göra resten av dan beror lite på vädret, jag har varit ut och handlat

     men jag skulle vilja gå en riktig långpromenad, men har inte lust i detta väder.

     Kanske skulle jag plocka fram snabeldraken får se hur det blir med det

       EN BRA MÅNDAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 20 augusti 2011 11:29

      En mulen och trist lördag, regnet hänger i luften men det var varmt och klibbigt

      ute.

      I går så började det att regna strax efter lunch och så fortsatte det hela kvällen

      och natten och en bit in på morgonen

      På eftermiddagen så ska jag och mitt barnbarn Peter träffas och umgås en stund

      och det blir kul och trevligt

      I kväll så ska jag uppleva gamla minnen då ska jag titta på Gäster med gester

      tyckte att det var ett små trevligt program

      Nu mina vänner för det räcka för i dag, säger som jag brukar

      EN BRA LÖRDAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 19 augusti 2011 11:51

     En solig och vacker fredag har vi en så länge och varmt och skönt är

     det oxå. Varit ut på en promenad sen hem och bytte om och gick ut

     och handlade hem mat till helgen och lite gott att dricka, ett glas vin

     till god mat är inte helt fel.När jag var ute så träffade jag på mitt

     barnbarn Maria har inte träffat henne sen hon kom hem från Rhodos

     brun som en pepparkaka var hon så fin

     Har inget mer att skriva om i dag

     SNUTTAN OCH JAG ÖNSKAR ER ALLA EN BRA HELG  

Av Lillis - 18 augusti 2011 13:17

     Strax för kl:10 så tog Greta och jag cyklarna och trampade ut till

     Tuna Park som är ett stort köpcentrum som innehåller 66 butiker

      under samma tak. Gick runt och kollade på höstkläder som kommit

      in mycket murriga färger är det inget som föll mig i smaken. När

      vi hade gått runt en bra stund så blev det kaffe med dopp. När

      allt var avklarat så cyklade vi vidare ner till stan och tittade,

      och då kom det även en liten regnskur. Nu är jag ganska så mör

      motion har jag fått som heter duga

        EN BRA TORSDAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 17 augusti 2011 11:24

      Ännu en vacker dag med sol, varmt och skönt var det oxå ute, har varit ut

      på en morgonpromenad och efter lunch så ska jag gå ut igen, det är bäst att

      ta tillvara på dom fina dagarna som är.

      I dag så känner jag mig som en ny människa sen jag fick lite färg i håret och

      även ryggen känns bra så nu leker livet igen.

      I går kväll så kom mitt barnbarn Maria hem från Rhodos hon har ju varit där i

      i 14 dagar så det ska bli spännande att träffa henne igen

      I kväll så får jag främmande av en god vän och det ska bli skoj

         EN BRA ONSDAG TILL ER ALLA    

Av Lillis - 16 augusti 2011 11:23

      I dag så har vi sol och det var så himla skönt ute, har tagit en promenad

      och bara njutit.

      Efter att jag varit och klippt mig i går så såg jag i spegeln i morse att

      det vore ju inte helt fel med lite färg i håret och det tänker jag pyssla

      med under eftermiddan

      I kväll så ska jag titta på Allsång min stora idol Peter Jöback är med

      och honom kan jag inte missa.

      Har inget mer att skriva om så det får räcka för dagen  

Av Lillis - 15 augusti 2011 10:24

      Under morgontimmarna var det mulet och grått, men nu är det sol och moln

      i en salig blandning.

      Tror nog att hösten är på väg, ser att ett träd utanför min balkong börjar

      att skifta färg, jag gillar ju hösten med alla dessa vackra färger som finns

      i naturen.

      I dag så känns det bättre i ryggen så det går åt rätt håll och det känns skönt.

      Om någon timme så ska jag gå till Carina och klippa mig ser ut som en riktig

      golvmopp i huvudet, ska bli skönt att bli av med lite hår och få ordning på

      det igen.

           EN BRA MÅNDAG TILL ER ALLA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards