Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lillis - 5 augusti 2011 11:15

      Även i dag så gassar solen, tyckte kanske att det var något svalare ute.

      Nu är Å-festen i gång så nu blir det livat i luckan, håller även på hela

      lördan oxå. Många bra artister uppträder men det är ganska så dyrt,

      tivoli för barnen och många andra jippon bjuds det på.

      Under eftermiddagen ska Rita, Siv och jag ner på stan och kolla på allt

      som händer och sker. Blir väl oxå att vi går och sätter oss på en

      uteservering och tar ett glas vin och tittar på folk.

      Ska lägga fram kameran så jag kommer i håg den,berättar mer i morgon

      hur det var

       ÖNSKAR ER EN BRA OCH FIN FREDAG  

Av Lillis - 4 augusti 2011 12:26

  Tar semester från bloggen i dag känner mig trött och sliten.

Återkommer i morgon när huvudet är klart

   EN BRA DAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 3 augusti 2011 12:47

   Så långt ögat kan se varmt och hett som bara den. Synd om alla som börjat att arbeta nu när det vackar vädret kommit.

Fy vad svårt jag hade att sova i natt, var så varmt inne och det hjälpte inte att jag

hade fläkten på.

Under eftermiddagen så ska jag ta en cykeltur till Slagsta och köpa mig en stor Slagsta glass den är så himla god brukar ta mig dit en gång varje sommar och i dag så längtar jag efter glassen

Orkar inte skriva mer så det får bli mitt inlägg för dagen

          ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN DAG

Av Lillis - 2 augusti 2011 11:52

      Nu på morgonen så var det svalt och skönt då passade jag på att ta en riktig

      långpromenad. Men nu börjar det bli lika hett som i går, jag gillar värme men

      nu tycker jag att det är på tok för varmt.

      Nu är barnbarnet Maria på väg till Rhodos för att bada och sola får hoppas

      att hon tar det lugnt med solen så hon inte bränner sig.

      Sitter och väntar att Karin ska komma, jag ska hjälpa henne att färga håret.

       Visar några kort från Strömsholmen

                  EN BRA DAG TILL ER ALLA    

Av Lillis - 1 augusti 2011 08:28

      Och helgen är över för denna gång. I lördags så fick jag främmande

      i omgångar, först så kom min vännina Siv och det var så roligt och

      trevligt senare så dök Carina och Maria upp även då så var det mysigt

      och trevligt. Senare på kvällen så blev jag så överraskad fick ett

      mycket trevligt telefonsamtal från en kär bloggvän som jag inte pratat

      med tidigare och det lever jag på länge och det var så roligt, tack min vän.

      I går söndag så hade vi en kanondag med vackert väder, tillbringade några

      timmar tillsammans med Greta vi var ut på en promenad och gick även och

      tog en fika.

      Även i dag så ser det ut än så länge att vi får en vacker dag

         EN SKÖN MÅNDAG TILL ER ALLA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards