Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Lillis - 14 september 2011 12:04

      Ett tag i morse så duggade det lite lätt,tog med mig paraplyet och gick ut en

      sväng och då slutade det att dugga och det solen tittade fram så smått.

      Tycker inte att det blåser lika mycket som i går. Men vad det måste att blåst

       i går kväll och natt stora grenar hade blåst från träden i Stadsparken.

       När jag kom hem igen så var det bara att börja på med sovrumsfönstret och

       även byta gardiner. Nu är det tråkigaste kvar och det är fönstren i

       Vardagsrummet, men det tar jag någon dag när andan faller på.  Nu har jag gjort en kålpudding som jag ska mumsa på om ett tag och det ska bli

 gott som sjutton älskar sådan mat

 Håller det uppe på eftermiddan så ska jag nog gå ut en sväng igen

            EN BRA DAG TILL ER ALLA


      

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards