Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Grå kallt

Av Lillis - 24 oktober 2011 11:18

                 Fy för den lede vad gråkallt det var ute. Vädret är väldigt konstigt i går så hade

                 vi en solig och fin höstdag och det var så himla skönt.

                 Har varit en snabbis hos Rita och gett henne pengar, hon ska gå och köpa biljetter

                 till Nyårsafton på teatern  vi är ju ett gäng som träffas då och det är en trevlig

                 tradetion som vi har.

                  I går så var jag hem till Peter och träffade min nära och kära och det är alltid

                  lika mysigt.

                  I kväll såska jag titta på Ensam mamma söker och se hur det går för dom

                                            EN BRA DAG TILL ER ALLA

 
 
Spanaren

Spanaren

24 oktober 2011 11:48

Fina fiskar har du inhandlat och en trevlig biljett till nyårsaftion ska fixas ;.) Men andra ord mycket trevligt att se på och kommer att få se *ler* Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

24 oktober 2011 12:44

vilken trevlig nyårstradition, alltid kul när man har något sådant
här har vi fint solsken idag men bara runt 7 grader
Sv: det var väldigt länge sedan för mig också när jag senast åt klappgröt, men gott är det :) väldigt gott
kramar och en fin dag till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

24 oktober 2011 13:10

själv har jag inte hunnit med någon promenad idag dotra kom på fm.Nyårsbiljetter då har du något att se framemot, alltid kul med nära och kära.
Ha en bra fortsatt dag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Love

Love

24 oktober 2011 15:02

Hejsan!
Jag tror jag fryser ihjäl i dag. Massor med kläder på inne värmepumpen susar och trots att jag drickar varmt the är jag kall o stel som en pinne. Det är väl termostaten som ställer om sig till vinterkyla risken annars är att jag blir djupfryst och inte tinar upp förrän i vår.
Ska få ringa nu klockan 3 och höra hur det är med älskade dotter.
Fattar inte att det redan är dags att börja tänka på jul o nyår men ska man ha platser är det bäst att snabba sig på och sen vänta på det trevliga.
Vi höres!
Kram o ha det så bra.
Love.

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

24 oktober 2011 15:19

Samma gråkalla väder här så jag tog på mej vantar när jag gick ut med Abbe för en stund sen, och det var varmt och skönt om fingrarna.Jag tittar inte på ensam mamma söker,för min del blir det *pengarna på bordet* i fyran klockan åtta.

Du får ha det så bra!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
agge

agge

24 oktober 2011 16:17

Vad kul att gå på teater. Det gillar jag med. Roligt med traditioner..............

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

24 oktober 2011 17:04

Oj vad nyårsafton kändes nära när jag läste nu vad du skrivit =) och tänk,idag är det exakt två månader kvar till julafton :O Himlans vad tiden går fort!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ninz

Ninz

24 oktober 2011 19:35

Kom över å hälsa på vett jag, då får du sol ° massa skoj på den här sidan av Sverige :)
Kramizen vännen :D

http://ninz.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

24 oktober 2011 22:15

Har varit ute med krattan en sväng idag igen, fy sjutton va mycke löv de är. Ja småkyligt här också men på efm. tog jag en tur till fjället o tog en promenad med Kajsa de va härligt.
Ha det bra/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

24 oktober 2011 23:42

Vi har haft en fin och solig dag även i dag. Ser att ni skall på nyårspartaj, roligt att hålla på traditionerna.
Du ser att bloggens topp är ovanlig kort, det är inte mitt fel utan Bloggens, läs mitt inlägg som jag skrev i kväll.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

25 oktober 2011 07:55

Ja går var det verkligen gråkallt fytusan. Vi var i E-tuna en snabb vända.
Var en skruv som inte gick att ta bort från ett däck på bilen.
Det var en låsmutter så de var tvungna att byta ut den annars så kan
man ju inte byta däck om man får punktering.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

25 oktober 2011 09:20

En riktigt gråmulen morgon ser inte alls inbjudande ut men måste ändå iväg en sväng med bilen.
Ha en bra dag.

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards