Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Lite sol

Av Lillis - 26 oktober 2011 11:46

                        Under förmiddagen så har jag tagit en svängom med snabeldraken har var allt lite

                        motvillig i början, så det var bara att ta till alla knep som jag har för att få ut

                        honom ur städskrubben, men sen gick allt som en dans.

                        Efter lunch så ska jag ta mig en promenad, tyckte att det kändes ganska så skönt

                        när jag var ut på balkongen.

                        Så det är bara att ta tjuren vid hornen och ge sig ut

                                         EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA

 
 
Spanaren

Spanaren

26 oktober 2011 12:37

Du har gått med snabeldraken och jag ska strax baka stora vetebullar. Min man kallar dom "Pladusker" ;.) Sokko och jag gjorde vår prommis i morse och det var så skönt i kylan och i soldiset. Ha en bra dag!
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

26 oktober 2011 12:44

tur att du fick ut honom ur garderoben när han nu var så motvillig :)
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

26 oktober 2011 13:01

Ja den där draken kan vara lite filurig att få ut ur sitt bo ibland ;) haha!
Hoppas promenaden var/blir behaglig!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

26 oktober 2011 15:05

Jaså du har en sån där motsträvig rackare du också liksom jag. Ja min är så tjurig ibland,vill inte ut o jobba!!!
här är soligt och grant idag,men lite blåsigt. Jag tar ingen promenad idag,jag har bara varit ute och ätit lunch. Det får räcka för idag.
Ha det bra Lillemor. Kram!

http://bloggplatsen

 
Cina

Cina

26 oktober 2011 15:38

jadu jag lockade ut min igår men höll på länge innan han ville komma fram.
Men till slut så gick det bra fick muta med lite godis hahahaaaa.
Kallt idag tycker jag!
Men jag är ju en "fryslort"
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

26 oktober 2011 18:44

Tur att den där maskinen finns men inte så roligt att använda den. Har just kommit hem från stan o en fika stund hos mamma, tog en sväng i regnet och mörkret med Kajsa nu när vi kom hem, uha. Skönt att vara inne och nu dricker jag en go kopp kaffe. Ha de bra/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Ninz

Ninz

26 oktober 2011 22:17

Det är nog dax att ta fram draken här hemma också, för du missade visst att svänga förbi här *asg* Härligt med en prom i solskenet!
Kramen vännen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

26 oktober 2011 23:22

Här har det varit väldigt mörkt och trist i dag, lampor har lyst över allt och i kväll har det regnat. Måste göra om din header (topp) den är så stor efter allt strul, men å'andra sidan så blir det ju snart en vintertopp.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Love

Love

27 oktober 2011 12:13

Hejsan!
Prata inte om drakar min har tagit sin tillflykt till övervåningen och där får den stå. Jag ska nog få dagen att gå utan morrande.
Mycket roligare att hålla på med kort. Sorterar i olika album till barn o barnbarn som dom ska få. Har verkligen massor som ligger lösa.
Halsen verkar börja strula och jag som tänkte gå och ta influensasprutan får väl vänta och se vad det blir av det.
Skulle hälsa på Elinor i går men vill inte komma med ev. bakterier dit för det är en avdelning med nyfödda så extra försiktighet krävs.
I morgon är hon hemma igen och jag åker dit och hjälper till.
Leif är på "klubben" i dag och i går var jag på anhörigcentrum.
Mycket bra att få träffa andra i samma situation och kunna stötta varandra.
Om du bodde närmre så vore det trevligt att dela kaffedrickandet med dig men nu tar jag mig en kopp och önskar dig en bra dag.
Kram
Love.

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

27 oktober 2011 12:33

Snabeldraken får stå till fredagen då får A ta hand om den här delas det på sysslorna.
Ha en bra dag.

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards