Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Lillis - 6 november 2011 11:46

                      Snart är helgen slut för denna gång och vi återgår till det vanliga igen.

                      Lite små tråkigt väder är det allt men ganska så skönt tyckte jag att

                      det var. Har varit ut på en riktigt långpromenad under morgonen,

                      så nu känner jag mig pigg igen.

                      Fy sjutton vad det såg ut efter helgen, ölburkar och flaskor låg 

                      slängda både här och där kan inte förstå att man måste ställa till

                      så gräsligt.

                      På eftermiddagen så ska jag gå hem till mitt barnbarn Peter en stund

                      och hälsa på och ge honom en kram

                                                 ÖNSKAR ER ALLA EN BRA SÖNDAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards