Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Onsdag!

Av Lillis - 14 december 2011 12:06

                   I morse så ringde Kate och ville följa med mig ut, så nu har vi varit på

                   en riktig långpromenad, var även med henne och handlade hem lite

                   saker. Kate berättade för mig att hon och Peter hade varit ner på

                   torget och tittat på lucia i går kväll och hon tyckte att det var så fint.

                   Vädret är lika trist i dag som det varit ett tag, men antar att det är väl

                   bara att gilla läget, men jag vill att det kommer lite snö nu.

                   I kväll så får vi gå på bröllop med Bonde söker fru, det kan ju vara lite

                   roligt att titta på.

                   Sätter in ett kort från förra året den här årstiden

                       EN BRA DAG ÖNSKAR JAG Er  

 
 
Lena

Lena

14 december 2011 13:09

Ja tänk vad snö de var då.
Kramar om!

http://bloggen.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

14 december 2011 13:21

Ja ibland saknar jag nog lite snö,men inte för mycket bara. Som det är nu så är det ju så grått. Men fördelen är att det inte är halt.
Ha det bra min vän. Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
annemon

annemon

14 december 2011 15:09

Härligt med sällskap på promenaden.Visst är det ett tråkigt väder lite snö gör att det blir ljusare ute men bara lite vill man inte som det var förra året. Bonde söker fru skall jag också se.
Ha de gott kram.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

14 december 2011 15:23

och jag som trodde att du verkligen fått snö nu :)
vad trevligt med långpromenad
kramar och en fin kväll till din vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

14 december 2011 16:16

Visst ska vi på bröllop i kväll och på tal om det så känns det som det är något på G för din son också ;.) Kanske min känska är fel eller ...

Våran snö krymper av regn och rusk och blåsväder och plusgrader. Det blir så ljust och fint och ombonat med snö och det syns på din fina bild också *ler*

Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

14 december 2011 17:07

Lika trist väder här,men tur att det inte är en meter snö i alla fall.

Ikväll ska jag på bröllop i Bonde söker fru!

Kram på dej!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

14 december 2011 18:39

Fin bild vore bättre om vi hade haft det så nu!!
Blir bröllop för mig i kväll också :)
Gokväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

15 december 2011 02:42

Ja nog fanns det gott om snö vid denna tid förra året, önskar så det kunde komma igen :( man får inte till den där riktiga känslan som man gärna vill ha nu såhär i mitten av december,himla synd!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

15 december 2011 08:45

Ja fytusan vad snö vi hade då.
Det var ju inte bra det heller.
Undar när vi människor tycker att det är bra.
Men vi får nog snö det tror jag.
I januari kommer säkert skiten o ligger kvar till maj.

Ha en dag min vän!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards