Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Lillis - 8 januari 2012 11:49

                              En kall söndag har vi men nu börjar solen på titta fram,

                              har varit ute och gått en sväng och det bet riktigt i

                              kinderna.

                              Min helg har varit bra och i går så hade jag främmande

                              en stund. Senare så tittade jag på Stjärnorna på Slottet

                              som jag tyckte var riktigt bra när Louise Hoffsten

                              berättade om sitt liv.

                              Nu har jag plockat bort mina adventsstjärnor och satt

                              upp andra fönsterlampor.

                              I morgon är det vardag igen och det är skönt att alla helger

                              är över för denna gång, tycker jag

                                   ÖNSKAR ER ALLA EN BRA SÖNDAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards