Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Lillis - 12 januari 2012 11:54

                                       Regn så långt ögat kan se, vaknade i natt av att det regnade

                                       och det regnar fortfarande.

                                       I dag hade Siv och jag bestämt att vi skulle ha en heldag på

                                       stan, gå ut och äta, gå i affärerna och kolla, sedan avsluta

                                       dagen med kaffe.

                                       Men vi ställer in allt i dag på grund av vädret, det är inte så

                                       skönt att bli blöt. Nu har vi bestämt att vi tar det nästa

                                       vecka i stället.

                                       Vad jag ska göra i dag får väl plocka lite i mitt hem annars får

                                       jag göra som Snuttan kura ihop mig i soffan.

                                            EN BRA DAG TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards