Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under januari 2012

Av Lillis - 23 januari 2012 11:24

                                       Nu på morgonen så var det åter dax för tvättstugan och

                                       även ett motionspass, för er som inte vet så bor jag i ett

                                       hus utan hiss och jag bor på tredje våningen så det blir

                                       en hel del spring upp och ner, det är ganska så jobbigt.

                                       Fick i går ett recept från Cina på Kebabgryta som lät

                                       så himla smarrigt och gott så det ska jag göra i ordning

                                       lite senar, ska bli spännande att se vad smakar.

                                       I går eftermiddag var jag och Kate ute på en promenad

                                       och då kom jag ihåg kameran så några bilder blev det allt.

                                        NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA OCH SKÖN MÅNDAG.    

Av Lillis - 22 januari 2012 12:04

                                     Snöar från och till, men tror inte att detta kommer att ligga kvar.

                                     Riktigt behagligt och skönt var det ute, tänkte ta lite kort på min

                                     promenad men tyvärr så glömde jag kameran hemma, det får gå ändå.

                                     Men däremot så visar jag ett kort på yngsta barnbarnet Lovisa 6månader.

                                     Visst är hon söt och fin det lilla livet.

                                      EN BRA SÖNDAG TILL ER ALLA,TA HAND OM ER  

Av Lillis - 21 januari 2012 12:17

                                      En kall och lite små ruggig lördag,var ute på en promenad men vad jag frös.

                                      Måste berätta att jag blivit mormor igen, Liselotte har fått en liten

                                      kattunge på 6månader, fick se ett kort  på henne hon var så söt och fin.

                                      Visar några kort från min promenad, återkommer i morgon.

                                       EN BRA OCH SKÖN LÖRDAG TILL ER ALLA MINA VÄNNER    

Av Lillis - 20 januari 2012 11:35

                               Vart tar veckorna vägen egentligen går så fort så jag hinner inte

                                med i svängarna. I dag så har vi en vacker dag med en strålande

                                sol och -grader, bet riktigt i kinderna när jag var ute, varit och

                                handlat hem lite gott till helgen, när jag gick i affären så blev

                                jag så sugen på fläsk och löksås så det ska jag göra i ordning

                                lite senare. Den här festen som jag skrivit om förut börjar nu

                                att närma sig den är nästa lördag, ska bli så spännande och

                                roligt och även få träffa lite nya personer och lära känna.

                                EN BRA OCH SKÖN FREDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA

Av Lillis - 18 januari 2012 12:20

                                        Har varit ut på en promenad och det känns nästan som det är

                                        snö i luften, men tyckte att det var ganska så skönt ändå ute.

                                        När jag kom in så började jag göra kålpudding och under tiden

                                        den stod i ugnen så plockade jag fram snabeldraken och valsade

                                        runt i några varv, så nu är katthåren borta för denna gång(skönt)

                                        I kväll så ska jag besöka Sveriges mästerkock och därefter så

                                        blir det Livet blir bättre som oxå är ett väldigt bra program.

                                         NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN FORTSATT BRA DAG

Av Lillis - 17 januari 2012 14:30

                                       Nu har Siv och jag haft en hel dag på stan, och fy sjutton

                                       vad man travar runt. Vi har varit i affärer och kollat på

                                       kläder och kan ni tänka er att vissa affärer redan börjat

                                       med vårkläder. Vi var oxå och åt en god lunch, och efter

                                       det så fortsatte vi att gå i affärerna och sedan så blev

                                       det in fika och lite mer prat. Gick sedan till Hemköp och

                                       köpte Vitkål och köttfärs, så i morgon ska jag göra 

                                       Kålpudding för hela slanten, älskar sådan mat.

                                       HA EN FORTSATT BRA DAG ALLA BLOGGISAR  

                              

                                      

Av Lillis - 16 januari 2012 12:24

                                           Ny vecka och nya utmaningar ska bli skoj och så vad den här

                                           veckan har att bjuda på. I dag så skulle Hasse och jag åkt till

                                           bekanta i Västerås men det hände andra saker kanske blir det

                                           någon annan gång. Har varit uet på en promenad men det ångrar

                                           jag att jag gjorde, det dugg regnade och var så himla halt, man

                                           fick gå så sakta och titta noga vad man satte ner fötterna

                                           kände mig som Bambi på hal is och det vill inte säga lite, men

                                           det var inte bara jag som gick sakta. Nu tänker jag hålla

                                            mig inne resten av dagen och bara njuta.

                                                  EN BRA DAG ÖNSKAR JAG ER ALLA

Av Lillis - 15 januari 2012 12:12


  

          Detta får duga för dagen, har åkt på en släng av bloggtorka

                   EN BRA SÖNDAG ALLA BLOGGVÄNNER

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards