Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under januari 2012

Av Lillis - 5 januari 2012 12:02

                               I morse så hade vi några minusgrader, solen är framme mellan varven

                               tyckte nog att det var ganska så skönt och behagligt ute.

                               Berättade för er i ett tidigare inlägg att jag har lite spännande

                               och roliga saker att se fram emot i slutet på månaden, kan inte

                               berätta mer för er än.

                               Men idag så har jag varit och handlat kläder till detta tillfälle, jag

                               tror att det kallas för byxkjol men jag är inte riktigt säker. Men

                               ni kan i alla fall få se kläderna och tyckte att det var snyggt ihop.

KLICKBILDER

        


                             Köpte även ett halsband som passade till detta men det glömde jag att

                             ta kort på.

                                      ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG TRETTONDAGSAFTON

Av Lillis - 4 januari 2012 13:24

                                          Vilket regnväder vi har började i går kväll och regnar av och till

                                          hela tiden, skitväder med andra ord.

                                          Jag har i alla fall varit ute en liten sväng måste få komma ut lite

                                          varje dag.

                                          Jag har haft en dator stått som jag inte andvänder, så i går kväll

                                          så ringde Peter och undrade om jag ville sälja den, så han kom

                                          upp och hämtade den och åkte i väg till mannen som skulle ha den,

                                          allt funkade på den så jag fick lite pengar för den och pengar går

                                          ju alltid åt.

                                          Från det ena till det andra så i dag så finns det ingen förkylning

                                          kvar och det är ju skönt, så Kaloba som jag köpte var nog

                                          jättebra              

                                                  
EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 3 januari 2012 12:10

                                  I morse när jag vaknade så var jag så täppt i näsan och rosslig i halsen

                                  att jag nästan inte kunde andas.

                                  Så det var bara att traska ner till Apoteket och köpa Kaloba så nu

                                  hoppas jag på att ett under ska ske så jag slipper att bli förkyld, har

                                  ingen lust med det.

                                  Tyckte även att det var lite småkyligt ute.

                                   Har ni sätt vad grönt vi har det i början på denna månad, det är helt

                                   klart upp och nervända världen vi fått nu.

                                          ÖNSKAR ER ALLA EN BRA DAG  

Av Lillis - 2 januari 2012 11:19

                                Fy sjutton vilket trist väder vi har, regnat sen tidigt i morse

                                och regnar fortfarande.

                                Jag trotsade vädret och gick ut en sväng och det var ganska

                                så skönt ute.

                                Vad jag ska göra resten av dagen har jag ingen aning om men

                                alltid så hittar jag väl på något annars så är det bara att

                                slappa hela dagen

                                Har inget mer att skriva om i dag men återkommer i morgon

                                          EN BRA DAG TILL ER MINA BLOGGVÄNNER

Av Lillis - 1 januari 2012 12:09

                                      På årets första dag så har det börjat att snöat här

                                      Min Nyårsafton var så mysig och kul med goda vänner

                                      Här är gänget som jag firade med.

   

 Siv,Rita och Gun                    Jag och Siv

                                      

                                      Nyårsrevyn Guldskatten var kul och bra, stämningen var toppen.

                                      Maten hemma hos Gun var oxfile, grönsaker och ris,med gott vin

                                      smakade så bra och sedan blev det kaffe kaka och likör.

                                      Sedan så traskade vi ner till Klosters Kyrka och tittade på

                                      fyrverkeri och det var så himla fint.

                                      Nu får jag hoppas att år 2012 blir ett bra år för oss alla.

                                      Lite spännande och roliga saker har jag att se fram emot i slutet

                                      av denna månad men kan inte berätta något för er nu

                                       EN BRA NYÅRSDAG TILL ER ALLA   


                                            

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards