Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Lillis - 1 februari 2012 11:20

                                       Nu ska jag gnälla lite, vilken kväll och natt jag haft. Satt i går kväll

                                       och tittade på TV helt plötsligt blev magen som en spärrbalong fick

                                       så ont och sedan började jag på att må illa så det var bara att rusa in

                                       på toan och från bägge ändarna kom det och så höll det på några gånger

                                       Gick och la mig och kl:24 var det dax igen sen höll det på några timmar.

                                       Jag brukar alltid klara mig när det går maginfluensa men inte den här

                                       gången. Så på morgonen och under förmiddagen har det varit lugnt har

                                       fått i mig Blåbärs soppa. Men jag känner mig så matt och slut så nu

                                       ska jag gå och vila lite och bara ta det lugnt under hela dagen.

                                          ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN DAG OCH KVÄLL

                                     

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards