Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Lillis - 2 februari 2012 13:51

                                       Tack för alla krya på dig hälsningar  jag fick av er, det värmde.

                                       Gårdagen så sov jag i omgångar, i morse när jag vaknade var jag

                                       pigg och utvilad och så hungrig men har bara ätit flytande föda

                                      en så länge. Nu har Siv och jag varit ute på stan en stund, tittade

                                      lite i affärerna, och så gick vi och tog en Caffe latte, satt och

                                      bubblade och pratade av bara sjutton och tittade oxå få folk.

                                      Fy sjutton så kallt är, hoppas att denna kyla snart är över.

                                         ÖNSKAR ER ALLA EN BRA DAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards