Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Lillis - 4 februari 2012 12:10

                                       Nu är det varga vinter som heter duga, -19 grader var det hos mig i morse.

                                       Tänkte inte gå ut, men en liten sväng blev det allt, på med långkalsonger och

                                        mössa, trots att solen är framme så var det så kallt, men väldigt fint.

                                        När jag kom in så satte jag mig och titta på skidor en sport som jag tycker

                                        mycket om förutom Störtlopp som jag tycker är lite läskigt.

                                        I kväll så ska jag väl titta på Melodifestivalen och se vad dom har att bjuda

                                        på. Slutar mitt inlägg för dagen så hörs vi i morgon igen.

                                            ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH MYSIG HELG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards