Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Lillis - 6 februari 2012 12:30

                                   En vacker dag med sol har vi rena rama sommar värmen i dag

                                   mot tidigare -8,9 i morse. I dag så började jag min dag med

                                   ett besök i tvättstugan, så nu är tvätten avklarad för denna

                                   gång. Har oxå varit ute och gått en sväng men det blåste så

                                   kallt. Om ni undrar vad jag haft för mig i helgen så var nära

                                   och kära hos mig i går, dom kom i omgångar så hela dagen

                                   gick åt, men det är så kul när dom kommer och det värmer

                                   i hjärtat. Nu ska jag göra i ordning lite mat åt mig

                                       EN BRA MÅNDAG TILL ER ALLA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards