Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Lillis - 8 februari 2012 12:14

                                    Börjar mitt inlägg med att tacka RUTH för att du gjort så fint åt mig

                                    på bloggen och att även min fina Snuttan fick var med och visa upp sig.

                                    Nu under morgonen har snabeldraken fått kommit fram även fast han

                                    var lite motvillig och tjurig men när jag väl fick fart på honom så gick

                                    allt som en dans. När detta var klart så gick jag ner på stan och

                                    uträttade lite saker som jag var tvungen att ha hemma.

                                    I dag så var det inte så kallt så det var ganska så skönt att vara ute.

                                          NU MINA VÄNNER SÅ FÅR NI HA EN BRA DAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards