Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Lillis - 9 februari 2012 12:52

                                     I dag så är det kallare igen och snöar lite lätt har det gjort sen i morse.

                                     Har inte varit uanför dörren i dag och tänker hålla mig inne resten av

                                     dagen, känner inte för att gå ut. Nu har jag i alla fall fått lite gjort

                                     har planterat om mina pelargoner som har stått i trapphuset hela

                                     vintern, men fy sjutton vad man ställer till när man planterar om,

                                     jord både högt och lågt, men det är bara att ta rätt på jorden och

                                     se glad ut. Har oxå pratat i telefon en bra stund med en god vän.

                                      NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA DAG OCH KVÄLL

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards