Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Lillis - 10 februari 2012 11:48

                                      En mycket kall morgon var det men nu börjar solen på titta fram

                                      och då blir det ju genast lite skönare ute. Tog en promenad till

                                      Myrorna med lite kläder som jag plockade ihop i går, kan inte

                                      förstå att dom blivit för små åt mig(ler). Därefter så gick jag och

                                      handlade hem lite mat till helgen, men fy sjutton hade ingen fantasi

                                      i dag när det gällde maten, men man kan ju alltid hämta hem en Pizza

                                      men det stöter ju på patrull för då måste jag ju ut igen och det känner

                                      jag inte för, så man får ta vad man haver och hungrig behöver jag inte

                                      vara, nog talat om maten. Nu får jag se vad denna fredag har att bjuda

                                      mig på. I kväll så vet jag att det är Tvn som gäller och ett glas vin.

                                        EN BRA OCH SKÖN FREDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards