Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Lillis - 19 februari 2012 11:33

                               En skön och varm söndag har vi och det ser ut som solen försöker leta

                               sig fram, det är lite skillnad mot i går , det började att regna på

                               eftermiddagen och höll på hela kvällen. Har nu varit ut en sväng och gått

                               är glad att jag kom hem med armar och ben i behåll var så himla halt, jag

                               hade broddarna med mig men den ena åkte av hela tiden därför var jag utan.

                               I går kväll så hade jag främmande en stund vi satt och tittade på

                               Whitney Houstons begravning som var så fin, fin Gospelsång och många fina

                               tal och fina artister som sjöng. Slog över några gånger till Melodifestivalen

                               och enligt mitt tycke så var Molly S bäst och hon kammade oxå hem det hela.

                                      NU MINA VÄNNER FÅR NI HA BRA OCH SKÖN SÖNDAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards