Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Lillis - 21 februari 2012 12:27

                               Nu ser man vad detta töväder tar på snön och även på isen på trottoarerna,

                               för i dag så var det inte lika halt bara blött och slaskigt.

                               Var ner på stan en sväng skulle till Apoteket och köpa vitaminer, har kännt

                                mig trött och slut ett tag så nu hoppas jag att bli pigg igen. Gick även in

                                på Amarant och köpte med mig en Semla som jag ska smörja kråset i

                               kväll. När jag kom hem från stan så kom Hasse och var kaffesugen och

                               hade även med sig varsin semla åt oss, och det smakade väldigt gott.

                               Nu ser jag att solen börjar på komma fram så härligt,+8grader har vi.

                                  EN BRA FETTISDAG TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards