Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Grått och trist!

Av Lillis - 22 februari 2012 11:40

                              Även i dag så är det blött, slaskigt och så smutsigt ute,tidigt i morse så

                              regnade det och termometern visar på +4 grader. Passade på att gå ut

                              när det slutat att regnat och det blåste som bara den, innan jag kom

                              hem så började det att duggregna, kan inte påstå att det var skönt ute.

                              På eftermiddagen så ska jag plocka och dona lite i mitt hem och det behövs

                              mellan varven, och så känner jag mig nöjd när jag får detta gjort.

                              I kväll är det Tv:n som gäller måste ju se Sveriges mästerkock och även

                              Den hemliga miljonären som jag tycker är ett bra program.

                                .   Klickbilder som vanligt.

                                 EN BRA ONSDAG MINA VÄNNER ÖNSKAR JAG ER 

 
 
Ingen bild

agge

22 februari 2012 12:14

Ja idag får man titta var man sätter ner fötterna om man är ute och går. halt som bara den.
Ha det bra.

kram

 
solan

solan

22 februari 2012 12:54

Men hua så blött å slaskigt det är hos dej....Vi har åxå plussgrader men det är bara på stora vägen det plaskar.Vitt å fint överallt fortfarande!
Ha de bäst ...

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 februari 2012 15:52

Hos dig ser det inte kul ut utomhus, jag hade nog stannat inne och inte äventyrat min kropp med risk för benbrott.
Jag har samma busväder här, regn och blåst med några + grader.
Det har blivit en städdag även här, nu skall middag fixas.
Ha en trevlig TV-kväll.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

22 februari 2012 15:56

Hej här på Gården har all is blåst bort I går var man Bambi på hal is när vi skule till stallet Även hästarna halkade.
Gårds skötaren kommer i morgon skönt för nu är vi mörbultade både Gubben & Jag men sammtidigt känns det skönt i kroppen på ett Ont sätt Lustigt eller hur Men det kallas väl för träningsvärk.
Hoppas allt är bra Kramen Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

22 februari 2012 17:01

Lika isigt där som här hos mig, ingen höjdare att gå ute för man e ju rädd o ramla omkull :P
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

22 februari 2012 17:14

Här regnar det så nu tar det på snön.
Det blir en stund i tv-soffan för mej också,sveriges mästerkock tycker jag är intressant.

Önskar dej en bra kväll!

Kram

http://violett,bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

22 februari 2012 17:42

Mycket vatten här också som inte kan rinna undan när det är tjäle i backen. Det blir mästerkocken här också sedan skall jag se vad det är för ny serie som börjar på TV1 kl 9.
Gokväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

22 februari 2012 17:48

uj vad mycket vatten och is, här har det regnat mest hela dagen, trist
jag ska också titta på Mästerkocken, tycker att det är ett jättemysigt program
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Kristina

Kristina

23 februari 2012 08:37

De två tv-programmen är mina favoriter med.
Nu skiner solen redan idag fast det har varit en blåsig natt.
ha en bra dag och go kram till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Carri

Carri

23 februari 2012 13:30

Hej ! Jag snubblar in i din blogg och ler lite när jag ser hur blött ni har det. Vilket fantstiskt härligt avlångtland Sverige är. Här i Kiruna är snön vit, gnistrande och idag har vi en klarblå himmel med en stor sol. Kanon !

Ha en bra dag ! Carri

http://carri.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards