Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Vilken dag!

Av Lillis - 23 februari 2012 12:47

                               Efter en regnig natt så har vi ett underbart väder med strålande sol,

                               även om det blåser väldigt mycket så var det så skönt ute.

                               Kate ringde och undrade om jag kunde följa med henne på stan hon

                               skulle handla mascara, och det är klart att jag ställde upp.

                               Såg i Stadsparken att nästan all snö hade försvunnit från gräsmattorna.

                               Sen hem och titta på en rörd Daniel när han berättade om sin dotter

                               Är så glad för Victoria och Daniel att dom äntligen fått sin lilla

                               Prinsessa och hoppas att dom får vara ifred och njuta av henne.

                               Senare så ska jag nog gå ut igen och njuta av det fina vädret

                                   EN FORTSATT BRA DAG ÖNSKAR JAG ER

 
 
Cina

Cina

23 februari 2012 13:41

Ja du vilken kanonväder vi har idag.
Även här har det regnat hela natten.

Visst glädjs man men Victoria och Daniel.
Hoppas precis som du att de får vara ifred med den lilla flickan nu ett tag.
Daniel framförde nedkomsten såååå fint tyckte jag.
Man blir rör till tårar iallafall jag.

Ha en fortsatt fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

23 februari 2012 14:17

Skönt väder här också,men det blåser som attans.Jag ska "snofsa" till håret med lite färg nu i em. Jag och väninnan hjälps åt med det.
Ha en skön em. vännen!
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
annemon

annemon

23 februari 2012 14:39

Blåser lite kyliga vindar tycker jag men isen från gångbanor är putsveck skönt tycker jag.
Jasså dom fick en liten prinsessa det har jag missat tack för den upplysningen.
Ha en god fortsättning på dagen.









http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

23 februari 2012 17:16

jag var också en sväng till sta´n idag, mm, hoppas att de får njuta av sin lilla dotter utan att media lägger sig i alltför mycket
kramar och en fin kväll till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Sussi

Sussi

23 februari 2012 17:55

Så härligt nu när det börjar kännas vår i luften. Det droppar massvis från taken :)

Jätteskoj med lilla Sessan..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

23 februari 2012 20:49

Ett strålande vårväder hela dagen med många plusgrader,tyvärr har jag inte haft tid att njuta så mycket av det eftersom jag har haft fullt upp i stort sett från morgon till kväll.

Kram

http://violett,bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

24 februari 2012 01:17

Fin dag har vi haft idag, skönt nu e snön bort å fram kommer snödroppar i mängder, härligt.
Ha de gott/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

24 februari 2012 09:38

Tittar in för att önska dig en trevlig helg
Kram Anita LUndwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Louisette

Louisette

24 februari 2012 10:57

Hello from Belgium, and two golden retriever!

http://retriever-louisettesblogs.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards