Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Lillis - 24 februari 2012 12:06

                               En skön och härlig dag, känns som det är vår i luften, men man kanske

                               inte ska ropa hej än, det hinner ju att ändra sig flera gånger om.

                               Tagit en promenad och efter det så gick jag och handlade som jag alltid

                                gör på fredagarna. Sen hem och tittade på Tv var ju nyfiken vad den

                                lilla Sessan ska heta, och nu vet jag, hon ska heta

                                Estelle,Silvia,Ewa och Mary. Fina namn tycker jag och fint att hon fick

                                ett namn efter sin farmor.

                                På kortet som ni ser har några änder hittat en stor vattenpöl på

                                gräsmattan som dom simmade omkring i, så kul att se dom.

                                  EN FORTSATT BRA FREDAG TILL ER ALLA  

                               


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards