Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Lillis - 25 februari 2012 11:34

                                     Även denna lördag så har vi en skön dag, men det känns nästan i luften

                                     som det tänker att komma ner något. Har varit ut på min vanliga

                                     promenad och det var skönt att komma ut. Sedan gick jag hem och

                                     började att göra rent akvariumet åt mina små fiskar så dom kan simma

                                     och ha det skönt ett tag, det är så rogivande att titta på dom.

                                     I kväll så ska jag och dom övriga i familjen och några till ut på

                                     Restaurang Grappa och fira, och vad vi tänker fira tänker jag inte

                                     berätta för er i dag utan ni ska få veta det i morgon.

                                            NU MINA VÄNNER FÅR NI HA EN BRA LÖRDAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards