Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Lillis - 29 februari 2012 11:32

                               Vilken härlig och vacker dag vi har, genast så blir man piggare och gladare

                               när solen skiner och banne mig så har jag även fått lite vårkänslor.

                               Tog en promenad ner till Rothoffsparken och tänkte ta lite foton, men

                                just då så strejkade kameran, fy så arg jag blev gick i väg med kameran

                                till affären där jag köpt den, dom grejade lite med så nu funkar det igen

                                och glad blev jag. Tog några foton på hemvägen som ni får se.

                                Längre fram på dagen så ska jag sätta i lite färg i håret så jag känner

                                mig fräsch igen. Ska nog gå ut lite till och ta vara på dagen.(klickbilder)                                  EN BRA OCH FIN DAG TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards