Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Solig dag!

Av Lillis - 29 februari 2012 11:32

                               Vilken härlig och vacker dag vi har, genast så blir man piggare och gladare

                               när solen skiner och banne mig så har jag även fått lite vårkänslor.

                               Tog en promenad ner till Rothoffsparken och tänkte ta lite foton, men

                                just då så strejkade kameran, fy så arg jag blev gick i väg med kameran

                                till affären där jag köpt den, dom grejade lite med så nu funkar det igen

                                och glad blev jag. Tog några foton på hemvägen som ni får se.

                                Längre fram på dagen så ska jag sätta i lite färg i håret så jag känner

                                mig fräsch igen. Ska nog gå ut lite till och ta vara på dagen.(klickbilder)                                  EN BRA OCH FIN DAG TILL ER ALLA  

 
 
Monica

Monica

29 februari 2012 11:57

Fina foton du tog på din promenad.Solen skiner inte här ,men den kanske kommer så småningom........jaha,nu skiner den faktiskt.
Jag önskar dej en trevlig onsdag!

kram

http://violett,bloggplatsen.se

 
Ingen bild

karin Magnusson

29 februari 2012 12:21

Ja visst är det härligt, har nyss varit ute på alltan o sopat bort lite löv. Ska åka o handla sen.. Ha en solig o bra dag Lillis...

 
Annika

Annika

29 februari 2012 14:08

Vi har ett par veckor kvar tills vi har barmark. Men det tinar som bara den så lite vårkänslor har man allt. Fina bilder.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Maggan

Maggan

29 februari 2012 14:55

Jag förstår att du njöt i solskenet. Fick du vårkänslor? Låter bra det.
Du tar så fina bilder.
Ha det fortsatt bra idag nu.
Kram,kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

29 februari 2012 15:28

Härliga foton ! Här har det varit en underbar dag också....har dock petat med en massa här inne hela dagen. Tiden går väldans snabbt och vips så börjar det bli mörkare och solen försvinner. Hinner väl en annan dag ;) Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

29 februari 2012 16:38

Fina foton från din promenad håller med dig, en härlig dag vi haft med solsken.
kramar

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

29 februari 2012 16:39

Samma väder här men vi har ingen is eller snö kvar. Tur du fick grejat kameran annars hade vi ju inte fått se dessa fina bilder. Nu skall jag gå ut å grabba tag i krattan en stund.
Ha en fin kväll/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

29 februari 2012 17:13

Visst har det varit vackert väder,så vårigt liksom :)
Jätte fina bilder du bjuder oss på idag!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

29 februari 2012 18:21

vilken tur att det gick att fixa kameran :) fina bilder
visst får man vårkänslor nu
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

29 februari 2012 19:48

Här har det oxå varit vårväder i dag.
Hade annat att göra idag, så det får bli en annan solskenspromenad dag
Kram

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Nina

Nina

29 februari 2012 20:27

Strååååååååååååålande solsken & ljuvliga bilder :)
Kramen till dig vännen :D

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

29 februari 2012 22:44

Lycka att din kamera fungerar igen. Jag har problem med min kamera, blixten är bortchabblad av mig. Så härliga foton du har tagit, helt underbara. Favoriten blev den med det höga gräset i framkant.
Jamen, det är ju våren nu så din känsla är rätt och det går snabbare för varje dag. Är det fortfarande is på vattnet, ser så ut.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards