Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Lillis - 22 mars 2012 11:59

                                  Ännu en vacker och fin dag, nu ser man hur naturen ändrar sig

                                  det blir grönt och fint och även se hur knoppar brister,det

                                  är en vacker årstid vi går till mötes. Tog en promenad och

                                  styrde även mina steg till Myrorna med lite avlagda kläder

                                  jag inte kan ha, undrar om dom krympt i tvätten heller om

                                  jag rent av gått upp i vikt tror nog på det sistnämda.

                                  Under eftermiddagen så ska Siv och jag gå hem till mitt

                                  barnbarn Maria, Siv ska hjälpa henne att sy några dynor

                                  och så får jag oxå krama henne lite.

                                     ÖNSKAR ER ALLA EN SKÖN OCH FIN DAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards