Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Lillis - 23 mars 2012 11:45

                               Veckorna går med vindens hastighet, hinner knappast inte med.

                               Som vanligt på fredagarna så är det handling som står på

                               schemat, men innan jag gick och handlade så tog Kate och jag

                               en promenad i det vackra och soliga vädret.

                                Var oxå ner till Kyrkans hus och pratade med dom har fått för

                                mig att gå ur Svenska kyrkan, så nu har jag lite att fundera på.

                                Om en stund så ska jag grädda mig några våfflor och sedan tänker

                                jag gå ut igen lika bra att passa på och få lite sol på sig.

                                  EN SKÖN OCH BRA HELG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards