Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Lillis - 26 mars 2012 11:41

                                     Vet inte var solen tagit vägen, inte är den här men det är bara

                                      att se glad ut ändå. En klapp på axeln måste jag ge mig själv,

                                      i morse så tog jag tag i Vardagsrumsfönstret och fick det

                                      klart, ska jag vara helt ärlig så är dom fönstren så jobbiga

                                      och tråkiga att tvätta, nu är oxå rena och fräscha gardiner

                                      på plats så nu känner jag mig så nöjd med mig själv.

                                      Efter lunch så ska jag ta en promenad hem till barnbarnet

                                      Maria för hon ville att jag skulle komma en stund och vad

                                      gör man inte för sina barnbarn.

                                        EN BRA OCH SKÖN MÅNDAG ÖNSKAR JAG ER

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards