Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Lillis - 28 mars 2012 11:45

                                 Nu under morgonen så har jag rensat i mina garderober,

                                 har ju sparat en del kläder som jag inte haft på några

                                 år och som jag aldrig kommer igen, så i dag så fick

                                 Röda Korset besök av mig och glada blev dom för

                                 kläderna, fick inte med mig allt så det blir ett besök

                                 i morgon oxå. När jag ändå var med kläderna så

                                 passade jag på att ta en promenad men tyckte inte

                                 att det var något skönt ute, det blåste lite snålt.

                                 I kväll så måste jag titta på finalen av

                                 Sveriges Mästerkock och se vem som tar hem segern      

                                  EN FORTSATT BRA OCH HÄRLIG DAG TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards