Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Lillis - 29 mars 2012 10:54

                                    I morse så sken solen så fint, men nu har den försvunnit.

                                     Tror nog att våren kommit av sig lite grann, har varit ut

                                      men det blåser så kallt, ingen värme att prata om.

                                     Nu har jag varit i väg med resten av kläder som jag inte

                                     fick med mig i går, så nu är det ganska så tomt i

                                     garderoberna men samtidigt så känns det så skönt att

                                     bli av med saker som jag inte andvänder och som bara

                                     hänger och tar upp massa plats.

                                     På eftermiddagen så kommer Greta hem  till mig det

                                     var ett bra tag sen vi sågs och det ska bli så kul.

                                     I kväll så ska jag kolla på finalen av Biggest loser

                                     och se deras förvandling efter att gått ner mycket i

                                     vikt och jag beundrar dessa människor som klarat detta.

                                      ÖNSKAR ER EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DAGEN.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards