Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under mars 2012

Av Lillis - 4 mars 2012 12:07

                                     En dimmig morgon och -5 grader var det hos mig under förmiddagen så

                                     sken det upp och solen tittade fram. Under hela morgonen och

                                     och förmiddagen så har jag följt Vasaloppet och jag avundas och beundrar

                                     alla som ställer upp och tar sig i mål vilken bragd. På upploppet var det så

                                     spännande, när man fick se Jörgen Brink ta hem segern(bra jobbat)

                                     Längre fram på dagen så måste jag ut och få lite luft och även lite sol

                                     ska bli skönt att komma ut en stund i det fina vädret

                                       EN BRA OCH FIN SÖNDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA

Av Lillis - 3 mars 2012 11:13

                                        I morse när jag tittade ut och på termometern så visade den

                                        några minusgrader. Men nu har jag varit ut i det vackra vädret

                                        helt vindstilla och så varmt och skönt, satte mig på en parkbänk

                                        i solen och bara njöt så härligt var det.

                                        Har inte mycket att skriva om förutom att jag längtar till

                                        morgondagen när jag får följa Vasaloppet på Tv, har tittat på

                                        det så länga jag kan minnas och det ligger mig varmt om hjärtat.

                                             EN BRA OCH FIN LÖRDAG TILL ER ALLA

          

Av Lillis - 2 mars 2012 13:13

                                     En solig fredag men tyckte nog att det blåste så kallt,så ser man att

                                      del plockat av sig massa kläder alla redan,tycker att det är lite för

                                      tidigt. Som alltid på fredagarna så är det handling som står på schemat

                                      Magen måste ju ha sitt även fast det är helg, Kate var med mig ut

                                      även hon skulle handla till sig och Peter. När jag kom hem så satte jag

                                      en pizzadeg som står och jäser, blev så sugen på pizza så i dag får det

                                      bli det. Varje kväll när jag halv sitter och tittar på TV så kommer

                                      Snuttan och ska ligga i mitt knä, tog ett kort på henne igår med

                                      mobilen är väl inte så jättebra men ni får se det i alla fall.

                                              EN FORTSATT BRA FREDAG TILL ER ALLA  

Av Lillis - 1 mars 2012 14:17

                                   I morse så var det så grått och trist väder, vid lunchtid så sken

                                   det upp och blev så varmt och skönt. I dag har Siwan och jag haft

                                   en heldag på stan. Travade gata upp och gata ner ut och in i affärerna

                                   och tittade på alla snygga vårkläder som kommit in. Jag köpte mig en

                                   blus. Vi passade även på att gå och äta lunch tillsammans, efter lunchen' 

                                   Så fortsatte vi att titta runt på allt. Sedan slutade vi våran dag

                                   tillsammans med att gå och fika, en trevlig dag har vi haft

                                    Här får ni se ett foto på blusen som jag köpte.

                                      EN FORTSATT BRA TORSDAG TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards