Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Lillis - 7 april 2012 11:22

                                     Här hos mig så skiner solen denna påskafton och det

                                     var riktigt skönt och behagligt ute.

                                      Går nu och väntar på Liselotte och Lasse som kommer

                                     från Motala ska bli så roligt att få träffa dom igen.

                                     Tyckte ni att det var rätt person som fick lämna

                                      Let's dance i går? Det tyckte jag i alla fall men smaken

                                      är ju som baken delad.

                                      Slutar mitt inlägg med att visa vilken fin Påskbukett jag

                                      fick av barnbarnet Maria i går.

                                       EN BRA FORTSÄTTNING PÅ PÅSKEN ÖNSKAR JAG ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards