Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Lillis - 9 april 2012 11:03

                              Under morgonen hade jag problem med datorn det ville inte

                              som jag ville, drog ur sladdar och trixade lite och till slut så

                              hoppade den igång igen och glad blev jag.

                              Nu är påsken snart slut för denna gång och tycker nog att det

                              blir skönt att allt blir som vanligt igen. I påsk har vi haft ett

                              fint väder men lite små kyligt i luften, i går så var jag bjuden

                              på mat hos Carina men kunde inte gå dit hade sådan huvudvärk

                              men i dag känns allt ganska så bra igen.

                              Har nu varit ut på min vanliga promenad och fått lite luft och

                              även fått rensat mitt huvud.

                              I morgon så börjar jag min dag med ett besök hos tandläkaren

                              i Torshälla om det tycker jag inte, men det är bara att gilla läget.

                               EN BRA ANNANDAG PÅSK ÖNSKAR JAG ER ALLA  

Av Lillis - 9 april 2012 10:01

Hej på er.

Det är jag Cina som bloggar åt Lillis idag.

Ville bara tala om att Lillis har strul med sin dator.

Och att hon återkommer så fort den är åtgärdad.

Hon önskar er alla en fin Annandag Påsk iallafall.

Ha en fin dag!

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards